לקראת התקציב: השר בן צור נפגש עם מנהלי סמינרים

איתי גדסי No Comments on לקראת התקציב: השר בן צור נפגש עם מנהלי סמינרים

לקראת תקציב המדינה לשנים 2023-2024, שר העבודה הרב יואב בן צור נפגש היום (ג) עם 'איגוד מנהלי הסמינרים' – "נפעל כי לא תהיה אפליה תקציבית. החזון שלנו הוא לאפשר הכשרה מקצועית לבנות הסמינר תוך הידברות עם בעלי חברות במשק בכדי לשלבם בהמשך בשוק העבודה בשכר הולם ומתוך כבוד לאורח חייהם".

ח"כ יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה הרב יואב בן צור זימן אליו את הנהלת 'איגוד הסמינרים' לפגישה היכרות על מנת לדון באתגרים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים, מתוך מטרה למצוא פתרונות למגוון קשיים תקציביים ובירוקרטיים לקראת תקציב המדינה שיועבר בקרוב.

בפגישה השתתפו נציגות בכירה של מנהלי הסמינרים מכל החוגים ברחבי הארץ. מנהלי הסמינרים הציגו בפני השר את הקשיים עימם הם מתמודדים והעלו את האתגרים הניצבים בפניהם.

שר העבודה הרב יואב בן צור: "מנהלי הסמינרים עושים עבודת קודש. מחובתנו לסייע להם להצליח בתפקידם רב האחריות בחינוך בנות ישראל לפי דרך ישראל סבא. נעמוד על המשמר, נגדיל את התקציב למען הכשרות מקצועיות ונפעל למען הורדת חסמים".

מנהלי 'איגוד הסמינרים': "אנו מודים לשר העבודה הרב יואב בן צור, על עמידתו האיתנה לימין הסמינרים, אנו מברכים אותו על כניסתו לכהן כשר העבודה. מצאנו את השר קשוב לאתגרים ואנו נושאים תפילה כי בתפקידו המשמעותי יביא בשורה אדירה לציבור."



0 תגובות